Post by mipartrebemed on Mar 7, 2022 22:05:28 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Project Makeover ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Project Makeover IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codeert veel munten ▞▞▞
▞▞▞ Project Makeover 2022 version ▞▞▞
Het spel laadt niet en ik verloor mijn positie. Om te proberen het probleem op te lossen, heb ik het spel verwijderd en opnieuw geladen. Toen ik het weer opendeed, werd ik teruggezet naar een vorig niveau, wat niet het hoogste niveau was dat ik bereikte. Ik krijg constant zwarte schermen, vertragingen en de app wordt halverwege het spel afgesloten.
Ik zit in level 2500, maar hoe meer je speelt om te winnen, je moet uitgeven en dat is stom. Ik stop met het spelen van het spel. Geen dwalen waarom veel van mijn vrienden stoppen met het spelen van het spel. Is erg belachelijk
Het slaat nergens op dat jeeen hebt benodigde hebben.
Gaat lekker tot nu toe
Het is in orde, maar het is niet goed als je het gaat opladen, omdat het een gratis spel zou moeten zijn. Het is niet juist om mensen geld in rekening te brengen om het niet-echte spel te spelen.
Het is een leuk spel maar de candy crush word rossen stommer want het woord heel moeilijk en de tijd is binnen 1 seconden al op
Erg leuk spel! Sommige niveaus zijn erg moeilijk om te halen.
Cut the Rope: Experiments Älypelit kzx
😡
Echt genieten tot vandaag. Probeer in te loggen en te spelen en er staat dat er een update nodig is. Er is echter geen update beschikbaar. Daarom kan ik mijn huidige statistieken niet openen. Ik moest het spel opnieuw installeren omdat alles niet meer werkte. Nu kan ik niet eens inloggen. Nog geen reactie van de game dus we zullen zien.
Je body shaming-vaardigheden zijn verschrikkelijk. Geen wonder dat jonge meisjes eetstoornissen en een laag zelfbeeld krijgen. Spel gemaakt door TROLLS.
Weer een spel wat eigenbelang voor speelbaarheid stelt, maar het is toch vrij om te spelen? Nee, het maakt ons rijk om te spelen! Het spel verwijderd omdat de ontwikkelaars een hebzuchtig zero care-beleid hebben.
Als je je tijd wilt besteden aan het maken van make-overs voor mensen die outfits enz. kiezen, kies dan een andere app. Ik bracht het grootste deel van mijn tijd door met het spelen van minigames om het geld te verdienen om make-overartikelen (die duur waren) te kopen om meubels voor kamers te kopen! Erg teleurstellend.
Vind het spel leuk, maar uitdagingen vereisen te veel $$ om op te lossen. Ik wilde daar echt blijven hangen en ik ben redelijk goed in de uitdagingen, maar je blijft hangen tenzij je meer betaalt. Te frustrerend om vol te houden en door te gaan. Sorry, ik wilde echt blijven hangen, want ik heb genoten van de rest van het spel.
Waardeloze game, ik ben nog heel in het begin, maar bijna niet te doen. meer spelletjes die niet denken, als je niet betaald maar heel weinig makeover, dus ik dat ik maar ga. Dag vervelend..
Het lijkt erop dat wanneer ik een bom gebruik, het spel wordt afgesloten! Dan verlies ik niet alleen een leven, maar moet ik helemaal opnieuw beginnen op het niveau. Super frustrerend. En dan zorgen de advertenties ervoor dat de app wordt afgesloten / opnieuw wordt opgestart.
Leuk om tussen door te spelen.
Kan mijn spel niet vooruitgaan. Blijf in laadmodus ..
Leuk spel, maar het schiet niet echt op nu je niet verder kunt....
Project Makeover ミニゲーム nwlc
De afgelopen week heeft deze game een bug waardoor mijn hele telefoon vastloopt. Maar over het algemeen mijn favoriete spel ooit!
Dit spel kan heel leuk zijn en het concept is ok, maar het is een kostbaar spel. Een beetje afzetterij TBH
Mijn laatste recensie opnieuw doen um wauw ... De levels worden soms onmogelijk en het is zo vroeg en je moet bijna 1000 munten betalen om de kleren van een personage te verwijderen.
Het spel is als candy crush, behalve dat het getuigd is en willekeurig wordt gegenereerd, zodat je ongeveer 1 make-over per maand kunt doen zodra je eindelijk munten begint te stapelen. Eerlijk gezegd niet de moeite waard, tenzij je tijd en energie wilt verspillen?
Project Makeover Dažādas spēles qcld
Na de update start hij het spel niet meer op. Hier baal ik enorm van want vind het een geweldige spel.
Ik heb genoten van dit spel. gisteren heb ik mijn mobiele telefoon gereset en dan kan ik mijn oude gegevens niet meenemen. voordat mijn spelniveau 267 was met het verbinden van sociale media..vandaag, na het verbinden van sociale media, kan ik mijn oude gegevens niet krijgen...waarom??? Ze vragen om een update, maar ik kan niet vinden hoe ik dat kan doen??? Help alstublieft
Leuke app maar iets te veel mb's
Het is leuk maar als je mocht kiezen wie je wilt en waar hij woont is het nog leuker dat zal ik doen
Project Makeover Santai vnd
Blijf dagenlang hangen in levels. Verwacht enorme hoeveelheden bommen te kopen om voorbij één niveau te komen. Erg teleurstellend.
Het moet geupdate worden. Ik ben klaar en kan niet verder met make overs nu
Het is wel leuk maar telkens als ik bezig ben met dat potje Candy Crush doet dat iets en laat het mij weer HEEEEELEMAAAAAAAL opnieuw spelen. Jammer
Ik heb het er terug afgezwierd. Saai en je blijft lang in een bepaald niveau hangen. En na voltooien geen extra uur.
Als u de 2 extra zetten na de advertentie niet wilt geven, ZEG DAT DAN NIET! Handig wordt STYCK na de extra en je moet opnieuw beginnen 😡😡😡
Project Makeover Įprastos temos zjt
Coolste mode- en designgame die ik ooit heb gespeeld, geen vervelende advertenties, eerlijke niveaus !!! Geweldig spel!!